Sunday, November 5, 2023

Šator grešnika


 

Mislim samo na tu Tvoju Muku,

mada radujem se ja u Tebi uvijek

tihom zahvalom da godi Tvome sluhu,

molbom jasnom da mi budeš lijek.



U ganuću, dok Te slaba slušam

ili dok Te duhom svojim gledam,

rastapa se moja grešna duša.

Rekla bih Ti, Kriste, nikome Te ne dam.



Kad je tako, dostojnom si me učinio.

I za nas i mene krv si prolio Ti mnogu.

Žrtvu slatku, ali tešku i za mene Ti si prinio,

a ja nisam sposobna za žrtvu Bogu.



Ipak si podario mi te teškoće,

uživam u ljubavi Ti i u njima.

Ti si jaki Kralj sve moje slaboće,

to bih uvijek reći svakome i svima.



Popravi me, Isuse, jer se jako kajem,

molim Te da riješiš ovaj kvar.

Ta teškoća kod mene već tako dugo traje

i ne ostavlja baš mjesta da raspirim žar.



Volim Te, moj Bože, Janje Oca naša,

Ti, Jedinac, napušten od mučitelja

i od promatrača što im bila dobra paša;

ne dirajte moga ranjenoga Učitelja.



Hvala, Kriste, što si sebe dao

i što tako razgovaraš sa mnom.

Lijepo je to jer moj duh je bio pao,

mnogi zlodusi još krenuli su za mnom.



Dok Ti spasavaš nas, u Tebe mi zurimo,

nema uvijek ljubavi u našem biću.

Kao ovce Tvoje prema pašnjacima jurimo

i ne divimo se nikad nikakvom otkriću.



Želim Ti se klanjati, samo Bogu svome,

i nikome neću priznati tu čast.

Nespretna sam, strah i stid me slome,

ali samo Ti nada mnom uvijek imaš vlast.

05.11.2023. 21:50



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts