Sunday, November 5, 2023

Duhovni procvat

 




A iz mene bit će netko drugi,

nešto drugo, savršeno, bit ću ja.

Neću više biti na sunčanoj prugi

nego bit ću kao sunce što u nebu sja.



Jer taj grijeh na meni obitava,

moje sitne, mlake radosti

što prolaze danom, venu kao trava

ili koriste se rupama u znanosti.



Ja sam samo malo zrno u raspadu

što je plodne zemlje našlo trag,

a iz njega cvijet se rodi koji drži nadu

što u ognju pročišćenja cvate kao lahor blag.



Ne znam reći kako će se razviti

tu, iz moga grešna, tvrda stanja

netko tko će savršeno svijetliti,

i bez stiha, i bez znanja.



Samo znam da ta duša već se rodi

kada postah ovdje, prorečena.

Iz vječnosti ću nicat u nebeskoj odi

Božjim Srcem, milosrđem izrečena.

04.11.2023. 23:49





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts