Thursday, November 23, 2023

Prva zapovijed


 

Za tvoju ljubav i žar

kojime goriš,

a ne izgaraš;

za tvoju brižnost i mar

kojima zboriš

da život stvaraš;


za dobru ti volju

i milost što sipi

iz tvojih ruku,

posipam solju

duha što kipi

kroz tvoju Muku


koja mi govori,

govori sve.

I da se predajem

dok život romori

u dane te

po kojima trajem.


Ljubiti ljude,

kako veličanstveno,

kao da ja sam to.

Do granice lude,

kako dostojanstveno,

i kao da propada tlo.


Ali ljubiti Boga,

zapovijed uzeti,

kakva slast,

za Krista svoga

nešto poduzeti

da plamti strast.


Sestro i brate,

kada bi znali

ljubljeni stvorovi,

našli bi svate

pa bi ih pozvali

da pune se dvorovi.


Volim te, Isuse moj,

zbog izabranja

što mi odjekuje.

Sluga sam i posinak tvoj

zbog tvoga zvanja

što ga iščekujem.

23.11.2023. 22:44




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts