Friday, November 3, 2023

Ponio je naše boli


 

Velika je, široka je duša ljudska,

ali sva se stišće kad ju boli

i postane mala, sasvim uska,

nema snage, teško Boga moli.



Kada ljubio si, donio nam Radosnu vijest,

otvorio svoje povjerenje prema nama,

zadobio si uvrede i progon čest;

Tvoja Duša, Kriste, ostala je sasvim sama,



napuštena, zapuštena i sva kao kamen

jer to strašno boli, jako vrijeđa.

Ali rekao si: „Dajem se i Amen

za sve uvrede i stare grijehe pređa.”



Kada vidjeh, bijah sva u duši jadna,

duševne su boli nepodnošljive;

muka moja postala je s Tvojom Mukom skladna,

a sve naše rane za Tebe su uvijek nosive.



Te sve boli upio si k svome Srcu;

tako ranjen, šutio si Ti u kazni

i u moždanima ludio si, sav u grču,

padali su na Te i udarci razni.



Duši najteže Ti na tom križu, tamo gore

gdje smo Te objesili na čavle kao krivca,

sudili Ti javno radi Tvoje dolazeće Hore;

kosti brojiš bez ijedna zdrava živca.



Još i danas Ti me liječiš Mukom svojom,

samo Duša, samo volja Tvoja mene nose,

grliš moju dušu toplom Dušom Tvojom,

a moje se vjeđe zbog Milosti neprekidno rose.

03.11.2023. 11:30

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts