Tuesday, November 7, 2023

Večera s ljubavlju

 


Privlače me te tvoje visine,

Bože ljubavi i svekolika reda,

Bože mira, od vječnosti Sine

što se nama u nizini preda.



A ja gledam gore, u nebesa,

zvijezde brojila bih rado,

divila se čari nebeskoga krijesa

koji osvjetljava čitavo ti stado.



Ljubiti je ljepše nego ljubljen biti,

istinski je život sav u tome

koji ne da ništa loše sniti,

njine zrake svaku svjetlost lome.



I moj pogled na pašnjake krasne

zastaje mi na toj tvojoj križa službi,

na tom uniženju istine te tvoje jasne

kakvu ne bih smjela dočaravati ja družbi.



Najljepši si u toj riječi jasnoj

gdje ne dolazi do zamračenja

jer mi sjajiš u stvarnosti glasnoj,

jer si Kralj ti moga odbačenja.



Tako isto kad se svjetlosti nam sretnu,

kad se tvoja ljubav s mojom prelama.

Tada prosvjetljenje se i ljubav spetnu

i tek tada sva se moja snaga slama.

07.11.2023. 00:47



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts