Tuesday, August 31, 2021

Anđeo lijepih misli




Crno, modro nebo mračno

povremeno bliješti s pratnjom groma,

a ja otkrivam si svojstvo mlačno

po kojem ne vidim usred vlastitoga doma


pa mi drugi netko mora doći

pokazati što je vrijedno, nebo bruji,

da pomogne očiglednoj mi sljepoći:

mjesto stiha svoga pratim kako vjetar huji.


Svaki stih mi Anđeo prinese

da osvijetli što u njem je govor lijepi,

a ja čeznem da me sa sobom odnese

gdje me ovo tmasto svođe krijepi.


Evo, pljušti! Evo prekrasnoga pljuska,

samo da nam dugo ne potraje,

a sa moga srca kao da je spala ljuska:

začuđeno čitam sve što Anđeo mi daje.


Tada spoznah da mi je posudio svoj vid,

divan Anđeo bez određena imena za mene

pa ga zovem „moje svjetlo”, da me nije stid

što sam izbacila pjesme što mi pažnju plijene.


Anđele, stražaru ove burne i olujne noći,

uvijek pamtila bih tu mi spoznajnu divotu,

tu oluju srca moga, dar mi pjesničke te moći

koju posipava Gospod Bog po mom životu.


Mnoge lijepe misli mi je dao,

meni, punoj udivljenja službenici,

ali to je već o meni davno znao,

sve o svojoj beskorisnoj sluškinjici.


Svakog dana molim za te, Anđele, ti, svjetlo,

ti si došao mi s jarkom munjom sa nebesa.

Znam da molio si za me kada došao si s vjetrom,

a za tebe moli, tebe ljubi nesuđena poetesa.

31.08.2021. 20:45





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts