Sunday, August 15, 2021

Pričesna molitva mojoj Majci


 

Danas tebe slavim, Rajska Djevo,

kao vječno zajedništvo s Kristom,

danas vjera čudesan je plod.

Drvo te života hrani, Nova Evo,

uzašla si dušom, sasvim čistom,

tijelom što je bilo rajski rod.


Sva si ostala za nas, sva si lijepa,

neopisivo ti srce zagovara

pred Prijestoljem ta presveta Trojstva.

Ti si veći spas nego pravda slijepa

koja uvijek nešto pregovara

s onim koji ima sva zemaljska svojstva.


Poniznosti, gdje bi bio tvoj začetak?

Daj da i ja u poučljivosti doznam

kako odrezati ponos i taštinu

jer me vodiš kroz veliki svoj Svetak

da ti sve divote još na zemlji doznam,

jer me častiš snagom u tom Isusovom Vinu.


Ti me gledaš s tih visina, odozgora,

a ja kao da sam ravno k tebi stigla

svaki put kada me hraniš i napojiš.

Puni mi se duh i tijela svaka pora

jer si opet k sebi me podigla,

srce moje raskajano ljubavlju ti dojiš.


Ti si Majka, u tebi mi sva milina;

ti si od Ljubavi rod po kojoj sve znaš,

i kako je meni, i kakva mi je žeđa.

Šutljivice, ti si najglasnija tišina.

Od svog srca da mi barem sjenu daš,

da te slijedm barem ispod vjeđa.

15.08.2021. 12:19

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts