Friday, August 13, 2021

Utjeha Mudrosti

 


Dobih život svoj bez truda

i bez molbe, i bez želje.

Dobih sebe, svoje „ja”.

Mnogi rekoše mi „luda

koju ovaj život melje,

uzalud joj i terapija”.


Mnoge su mi boli krenule

dosta rano, lakim zamasima

kad mi ništa nije bilo jasno.

Mnoge godine su mi uvenule,

ispunjene tihim uzdasima

sve dok nije bilo kasno.


Bože moj, blagi Bože moj,

jedno samo trpjeti ne mogu,

a da ne pomislim tko me šiša;

gejeva i sličnih veliki je broj

i ne klanjaju se Tebi, Bogu,

ne muči ih neka bijeda viša.


Rekoše mi da sva javnost

nije dosta senzibilizirana

za nas, bolesnike, psihopate.

Preostaje mi mučna tajnost,

bijeda iskristalizirana

zajedno sa svima koji tiho pate.


Smiluj nam se, draga Dušo moja,

neka dar života vječna ostane u nama

kao što procvatu jednom ruže

pa ih trnje štiti u tisuću boja.

Živjeti ja volim, nikad nisam sama,

za Tvoje se čvrsto držim uže. 

13.08.2021. 00:17





Svjetska i kršćanska mudrost ( 1 Kor 1,17-30)

Jer ne posla me Krist krstiti, nego navješćivati evanđelje, i to ne mudrošću besjede, da se ne obeskrijepi križ Kristov.
18 Uistinu, besjeda o križu ludost je onima koji propadaju, a nama spašenicima sila je Božja. 19 Ta pisano je: 
Upropastit ću mudrost mudrih i odbacit ću umnost umnih. 20 Gdje je mudrac? Gdje je književnik? Gdje je istraživač ovoga svijeta? Zar ne izludi Bog mudrost svijeta? 21 Doista, kad svijet u mudrosti Božjoj Boga ne upozna mudrošću, svidjelo se Bogu ludošću propovijedanja spasiti vjernike. 22 Jer i Židovi znake ištu i Grci mudrost traže, 23 a mi propovijedamo Krista raspetoga: Židovima sablazan, poganima ludost, 24 pozvanima pak – i Židovima i Grcima – Krista, Božju snagu i Božju mudrost. 25 Jer lûdo Božje mudrije je od ljudi i slabo Božje jače je od ljudi. 26 Ta gledajte, braćo, sebe, pozvane: nema mnogo mudrih po tijelu, nema mnogo snažnih, nema mnogo plemenitih. 27 Nego lûde svijeta izabra Bog da posrami mudre, i slabe svijeta izabra Bog da posrami jake; 28 i neplemenite svijeta i prezrene izabra Bog, i ono što nije, da uništi ono što jest, 29 da se nijedan smrtnik ne bi hvalio pred Bogom. 30 Od njega je da vi jeste u Kristu Isusu, koji nama posta mudrost od Boga, i pravednost, i posvećenje, i otkupljenje, 31 da bude kako je pisano: Tko se hvali, u Gospodu neka se hvali."

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts