Sunday, August 29, 2021

Od sada zauvijek

 

I bit će oni moj narod, a ja njihov Bog
 

Zauvijek poteče milosrđe Tvoje,

od sada odjednom zauvijek se toči

u to srce i u srž slabe svijesti moje,

u moj život moju snagu da optoči



da ja ne znam u svoj neznatnosti

koliko mi vrijedi sva moja slaboća,

da ja mogu u svoj podatnosti

za Te, Kriste, ubirati sebi zrela voća,



uvijek svježa rajska životna mi ploda

koji sav na moje oči preda mnom sazrijeva

i sam daje bezgranično mnogo roda

od kojega duša rasplamsa se i hvalu Ti pjeva,



gori, napaja se, tinja neprestanim plamom,

poput jezerske se vode sva iznutra puni,

vijekom neće stati na izvoru samom

dok je svjetlo neugasivo odozgo kruni.



Ti si Bog moj koji mene ne pušta iz ruku

zbog ljubavi svoje i zbog pouzdanja

u neznatnost moju i u svoju plodnu Muku,

radi iste ljubavi u meni koja Ti se klanja.

02.05.2019. 06:27


"I ja ću im dati novo srce i nov ću duh udahnuti u njih: iščupat ću iz njih njihovo kameno srce i stavit ću u njih srce od mesa, 20 da hode po mojim naredbama i da čuvaju i vrše sve moje zakone. I bit će oni moj narod, a ja Bog njihov!" Ez 14,19-20 



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts