Sunday, August 15, 2021

Božanstveni stil Katekizma



Želim ti pričati o svojoj usamljenosti

koja se katkada javlja u samoći.

Svake godine gledam ovaj grad

u pustoši za Gospin blagdan.

U mom kvartu nema procesija,

mnogi su na odmoru.

Ne moram ni reći kako sanjam

i koliko čeznem vidjeti

mnoštvo u koncelebraciji.

Danas posebno na društvenim mrežama

naišla sam na sličice i čestitke s dobrim željama.

No, većina profila samo postavi Marijinu sliku

i napiše: Uznesenje Blažene Djevice Marije na nebo.

Tješim se kako ipak ima dosta takvih profila

koji barem spominju veliki Blagdan.


Kao da mnogi ne znaju što činiti s tim podatkom.

Vjernici su u sebi sigurno kontemplativni,

u to ne sumnjam,

ali s rijetkima se baš onako zdravo razumijem

i bez puno riječi.


Ipak, mi smo svi vjernici laici.

Poziv laika je na svoj način veoma nezgodan,

znam po sebi,

znam koliko puta zapadnem

u svjetovnu kolotečinu

iz naklonosti i razumijevanja prema ljudima,

ali ne stignem im reći čak niti jednu riječ navještaja Radosne vijesti o Isusu Kristu.


Danas posebno sam na jednoj misi čula

takvu primjedbu kakvu ne bih očekivala:

problem je nas, laika, naša nevjera.

Naravno da u tom slučaju

niti osnove ne znamo,

a sada se pitam bi li nam Katekizam

uopće pomogao.


Mene je obratio u roku od dva dana, koliko mi je bilo potrebno da ga iščitam na brzinu, gutala sam ga.

Božanstvenim stilom, kakva može imati samo Crkva Katolička,

anđeoskim riječima, ili čak pjevom, Katekizam me uvodio u nebesa,

i to puno pitkije nego tvrd govor Svetoga pisma.


Tko vidi ovo, neka pokuša pročitati Katekizam Katoličke Crkve od korica do korica u jednom zamahu.

Jamčim za to da će u svakom srcu potaknuti volju za svetošću pred Bogom i ljudima. 15.08.2021. 22:29


Zahvaljujemo Ti, svemogući Bože,

za sva dobročinstva Tvoja,

koji živiš i kraljuješ

u vijeke vjekova.

Blažena Djevice, zagovaraj čitatelje Katekizma.

Po Kristu, Gospodinu našemu. Amen!


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts