Friday, August 13, 2021

Kraljičina Svetkovina



Svetkovanje počelo je čašću,

pripremama vjerna puka

što je oduvijek u molitvenu spoju

za tu zemlju, svu u hrašću,

sasvim okrunjenu kao trnovita muka,

okupanu uvijek u slavuja poju.


Moja zemlja, moja mnogolika nacija

ne znači mi kao ruke Gospođe u snu

iz kojih svu krunicu mi pruža

kao dobar znak da njena je Croatia

na tom okljaštrenom dragom tlu

na kojem propupa svaka ruža.


Ne, ne znači mi zemlja, sva tolika,

već ja ljubim svaku dušu smjernu

što u njojzi vječan kam zalijeva;

mene se ne tiče kakva je, kolika

ako nađem njenu dušu, vjernu

Bogu kojem svakodnevno pjeva.


Samo to ja pitam i pomno je pratim

da bih spoznala joj bubrege i kosti

koje Bog će, Isus, svečano nagraditi.

Jednog dana, kad i njoj se vratim,

pitat ću je za taj polog nevinosti

pa ću ju ljubavlju je pomoći izgraditi.


Odgovorit će mi ona hitro

kao onih dana njene rane mladosti

kad je začeta u ponosu i slavi,

u poštenju koje bilo joj je jako bitno

i u svetoj, Bogu vjernoj, i budućoj radosti,

u tom času kada uskrsnuće je preplavi.

13.08.2021. 21:12




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts