Tuesday, August 31, 2021

Sladak Bog je moj

 


Grozna bila su vremena

tek u trenu kad sam rekla sve.

Još i sada traju.

Makar odrješenje velika je mijena,

ja još uvijek cvilim s greške te

za koju sad anđeli svi znaju.



Znam da si mi oprostio, Kriste,

samo Tebi poznate su sve okolnosti

i svi jadi, zlodusi, neprilike.

Dao si mi još jedamput ruke čiste

dok se koprcam u zdvojnosti

da l' ću ikad biti dostojna te Tvoje slike.



Suze cure, a ja radosna bih bila

jer me uvijek Ti oživiš iz ta praha,

samo ovaj put me tek je počelo to peći.

Ne znam gdje sam gnijezdo svila,

slatki Zakone od meda i od straha,

a toliko svega imala bih reći.



Opet ću Te slaviti ja, Boga svoga

koji svojim narodom me zove,

koji izvojevao je za me velik boj.

Nisam otpadnik, ni Ne-mila od zloga

već zadobila sam klijetke nove

jer Te ljubim, Kriste, Bože moj.

31.08.2021. 15:44

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts