Monday, August 9, 2021

Pustinjska voda života

 


Znam da morala bih naći riječ,

samo jednu, ali ne znam koju.

Ova pustinja je blijeda kao kreč,

u njoj nikad neću naći pjesmu svoju,


ali to nit' nije ono što mi srce traži.

Znam oprosti, ili molim, ili ne.

Samo ključna riječ tu pustinju mi blaži,

samo jedna riječ bi popravila sve.


Spustio si se do mene, Kriste,

Bože preveliki, jaki, slavan,

ostavio moje ruke, takve, iste.

Mislila sam, Tebi nitko nije ravan.


U tim moždanima ništa se ne mijenja,

čak i kad se molitvom utješim

jer tek tada mi poteče voda Stijenja;

nikad ništa, Marijice, ja ne riješim.


Ne znam čemu služe one suze

ili oni osmijesi, il' uspomene

koje ispod kože puze.

Samo jedna riječ bi spasila sad mene.


Spustio si se do mene, Bože,

to je ono što jedino znam.

Nitko nikada promijeniti ne može

čine koji od mene su načinili plam.


Samo da ne gorim prejako i često,

samo da mi tinja Ti ne gasiš.

Ti si Ljubav, a ja znam si mjesto:

pustinji me zoveš da me spasiš.

09.08.2021. 19:23


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts