Wednesday, August 18, 2021

Majčina kosa



Prijatelju, suputniče sudbe krasne,

za kojeg sam uvjerena bit će raj,

od tebe su koristi sve časne,

kraj tebe počiva mirno čak i zmaj


što se dade pripitomiti bez sile.

Velike su nesreće od tebe brzo manje,

a sve sitne brige poput male žile

što nam označava da smo kobi tanje


i da svi smo jako krhki stvorovi.

U duhovnome prostoru postoje

radi takvih kao ti svi sigurni dvorovi

što i napuštenu čeljad svu posvoje.


Prijatelji dragi, suputniče s naše vjere,

lijepo vas je imati u klasju, u blizini.

Kad naiđe na me ono neko čudno zvijere,

sjetit ću se tvoje pažnje u tišini.


Znam da i za mene ima nešto, neki stan

ili barem neko predvorje za sveti Grad

i za ono velebno vam zdanje kao Dan;

sjećanje na tebe odnosi mi svaki jad


jer ja ne znam uvijek točno tko sam,

ali sigurno me drži ta Majčina ruka

čija prekriva me bujna kosa

koja znači da je ona za me luka.


Stoga se i nadam jer mi tu je zgodno,

najljepše je mjesto to za mene,

za tu moju dušu Zrnje neophodno

i za ljubav moju voda svete Stijene.

18.08.2021. 21:56






 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts