Thursday, August 12, 2021

Dovratnik srca

 


Slatkih riječi nikad nemam dosta,

al' si Čovječji Ti Sine uvijek tu,

a i Djeva što Ti Majkom posta

dobro čuje tu našu melodiju.


Sad pomaži, Dušo bajna,

Ti si Ljubav, slađa i od meda,

samotoka meda sjajna

što iskušati se nikad ne da.


Opio si tijelo moje, moje nerve,

uzeo mi dušu na dugačak rok;

Tebi predala sam tinj i žerve

kao da sam sabljom ispunila tok.


Danonoćno častiti Te hoću kao svoga,

samo za me teče sva Tvoja milina;

moja bit i sva budućnost nema toga

što bi za me bilo sva Tvoja širina.


Bože moj, nitko Te ne sluša,

imaš sobom prijatelja malo,

a s njima je moja duša

što joj do Tebe je jako stalo.


Nisam dostojna Te, nemam stiha,

Ti, Ljepoto sva za oko i za sluh;

prepuna je Ti dobrote moja psiha,

Tobom ispunjen mi siromašan duh.


Spoznao si što je bila moja bijeda

koja gušila me poput tanka lanca

kao neka nepomična slika blijeda

što u Tebi vidjela je brižna stranca.


Isuse moj slatki, Spasitelju mili,

Ti mi dade to sveto općinstvo

da me s anđelima svu zakrili

i sad gorim jer si dao mi posinstvo,


mnoge duše, sve ih puno volim.

Ah, da mi je znati zdravlja,

da l' Te pratim, da li sveto molim.

O, kada bit ću dostojna ta slavlja?


Jedini moj Učitelju, Svećeniče,

Majku Tvoju častim, al' Te ljubim više;

svake noći, jutra moja duša kliče

onaj blagoslov što na dovratniku piše,


i na mojim zapešćima, i na čelu.

Možda je pretanka moja snaga,

ali ponavljam zauvijek riječ Ti cijelu:

ta je Zapovijed Ti tako blaga.



Neka pukne ludi svijet svim tijekom,

neka odnese Te tko Te žudi;

samo Ti me, Kriste, ljubi vijekom,

samo Ti mi Ljubav moja budi.

12.08.2021. 21:42










No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts