Wednesday, August 11, 2021

Nebeski okusi Svetinje

 


Zdravo, Tijelo Kralja, moje biće,

Krvi s vodom zajednička stava

kojim dobivamo sveto pokriće

svi što obuzme nas vjera prava,


vjera iznad svake vjerljivosti.

Ti mi snažiš srce, moju stazu

što je veličine nemjerljivosti,

da u pustoši naleti na oazu


božanskih divota i poklonstava.

Zdravo, Tijelo Kralja, slova blaga,

Marijin Ti Plode, Ti si milosrđa slava,

blagujem Te kao Kruha draga.


Beskvasno je najfinija hrana

jer je Ljubavlju uzraslo

poput prijateljstva prokušana

što u dušu je uraslo.


Dok Te primam u se i na usne,

dok Te ljubim jer si Svetinja,

kao da me oblak vječni ćušne:

Ti si Ljubav što u meni tinja.


Da mi Te je blagovati stalno,

Gozbi onoj biti neki mali gost,

od prašine biti zrno kristalno,

mala rijeka koja drži neki most


da Te uvijek imam, ta bogatstva

okusa i nebeskih maštanja,

sred ta sestrinstva i bratstva

gdje se izobilno daje praštanja!

11.08.2021. 22:01



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts