Sunday, December 6, 2020

Nebeski poziv

 


Životnosti, dolaziš mi kao more,

kao silna huka, izobilje valova

od ljubavi Ti silne i predanja.

Kad Te vidim izdaleka, moje stope gore

jer je Tvoja želja drugačijega kova,

jer je Tvoja volja razlog blaženoga stanja.


Nježnosti božanska, Ti si pijesku vidljiv trag,

kao kamen tanki na toj slanoj površini,

kao školjka usred bezbrojnih kristala.

Za Te, Kriste, nema niti jedan prag,

Ti si poput pjene na tom žalu i na dini,

Ti zanosiš moju lađu što bi ovdje stala.


Kao vjetar kad zasvira slatka Tvoja je svježina,

neodgodiv poziv kojim nebo zemlju traži;

obraze mi blažiš dodirima mirisna ozona.

Kao breme lako, kao neznatna težina,

Tvoj mi poziv, Tvoj mi šapat moje grudi snaži

da Ti odgovorim poput najglasnija zvona.

06.12.2020. 07:51



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts