Sunday, December 27, 2020

Kralj na brodu

 


More života, uzburkane sjene

što su prolazile poput vala

pokraj lađa ljubavi mi snene,

pripovijeda sve što Milost mi je dala.


Ona me razbudi, naglo i za vijeke.

Kako potresni su bili dugi sati

kad je odjekivala u meni poput jeke,

a ja iščekivala sam da me vrati,


da me uzme k sebi usred neuspjeha.

Kako porazan je bio velik brodolom

kada vidjeh propast uslijed grijeha,

jer ostvarila se nisam u tjesnacu tom;


upropastih svoj predodređeni sklad.

Dugo poziv Kristov nisam razabrala jasno

dok se nametala nevolja i jad;

tad sam vapila joj bar da odem časno.


Ta mi milost Boga koji vidi i sve zna

ukaza na osobine iskusnoga kapetana

što sam prigrlila da ne padnem ispred zla.

Ostadoh na brodu na toj brazdi bezdana.


Tihi Božić tada rastvori mi svoje ruke

i raširi srce moje, puno vjere, puno nade,

dade mi da gledam sve plodove Muke;

gusti oblak s mojih lađa spade


i ja vidjeh da je sa mnom na tom brodu

Kralj na križu što mi sazda sve ostatke duše

da bih mogla ispjevati Njemu slavnu odu,

mada svuda naokolo divlji vjetar puše.

27.12.2020. 08:57

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts