Tuesday, December 8, 2020

Moja tajna

 


Sjedim Ti do nogu, slušam Te, upijam

ono sve što moje riječi ne dokučuju.

Milošću se Tvojom, Isuse, opijam

dok mi moji prošli dani iznutra poručuju


da je stigla nova era za taj život suh

što je kunjao u meni vjekovima

poput zemlje ispod leda koja čuva duh,

koja tiho trpi, koja sve u sebe prima,


ali nikome ne kazuje, nit' argumentira

razloge tišine, mučanja i otvorena sluha.

Sve to Milost mi je darovala radi mira

što ga sada gajim ispred Sveta Duha.


Poput stare, divlje smokve bijah slijepa,

bijah posuda za žito i za mrtve, prazna vreća,

a Ti posla svoju riječ, sijača vrla krijepa

da po tome ledu sije, da mi sluh uveća;


da to drvo njeguje i ljubavlju odgaja

iz kojega niknuše mi mnogi novi izdanci,

da mi korov od mene udalji i odvaja

što su nosili ga najamnici, stranci.


Blagoslovi, Bože, sve moje pastire,

Kraljicu im neba, Majku što ih gura

protiv svake nade da me sa Tobom izmire,

da me plodnu nađe moja smrtna ura.


I podari ovoj suhoj zemlji njene tajne

kako uspjela bi preda Te izaći

svim bogatstvom svoje riječi sjajne

da bi mogao ju svaki poganin pronaći.

08.12.2020. 09:33

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts