Tuesday, December 8, 2020

Povratak Ljubavi



Ponekad znam

prigušiti malo

ljubavi plam

jer mi je stalo


do Svetinja.

Ne patim ja,

to Nebo tinja

od silnih uvreda.


Zemaljsko tlo,

zemaljski puk,

Isus je to

i Njegov luk,


Krista svod

na kojemu pati

za svoj rod

i da se vrati


suditi nama

po svojoj pravici;

nekome tama,

nekome krici


i lažne suze

postaju slane.

Jednome uze,

a drugome svane.


I mir se vraća

na usne moje,

nebeska plaća

koju ne broje.


I prašina ostaje

u onome gradu,

a stopa mi nestaje

u duboku hladu


velika Hrasta

gdje dolazi Bog

da mi oprašta

jer nije strog


pa ljubav procvate

kao iz pepela

jer duše ne pate

od previše šekela


vina i ulja,

vode i kruha,

a ljubav kulja

od Svetoga Duha.


I nagrada stiže,

ispred je Krista

i srce se diže

do Neba čista.

08.12.2020. 22:22








 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts