Sunday, December 13, 2020

Da Te živim

 


Uzmi, Kriste, život moj,

uzmi moje nevolje i muke

i sve lijepo što se zbiva

primi kao da to puk je Tvoj

čije primaš ispružene ruke

i koji Te danas odozdo doziva.


I ne gledaj sve te grijehe, mane

nego malo vjere svoga bića,

Tvojega stvorenja što ga rađaš

kao duše samo Tvoje, izabrane,

za koje Ti uvijek imaš dobra Ića;

bića koje nikad mačem ne pogađaš.


U to Srce Tvoje milosrdno, blago

predajem sad sve svoje Ti klijetke,

duhovne i ranjene, da zaborav ih skrije

i da olakšanje duševno mi, drago

sada opet ispjeva Ti slavljeničke retke,

one koje nitko nikad čuo nije.


Čini sa mnom sve što mora biti,

sve po milosrdnoj Tvojoj volji

da Te živim kao što Te često ljubim.

Samo Ti me možeš odrobiti,

puti Tvoji za me su najbolji,

na njima se nikad ne izgubim.


Slava Tvoja već je blizu stigla,

već me prožima u duši i na tijelu

jer Ti dolaziš odjednom, kao tat.

Duša moja već na tlo Ti se je prigla

da bi mogla vidjeti Ti slavu bijelu

kako ljubi mene kao sestru brat.

13.12.2020. 16:22


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts