Friday, July 29, 2022

Moja vječna čežnjo


 

Život pun je raznih imperativa,

ali duša prvo ono što joj drago čini.

To je poziv jak i potreba je živa.

Samo posluhu se Bogu, dušo, vini.



Slava Tvoja, Kriste naš, rasprostire se sva

poput zlatnih zraka proljetnoga svjetla.

Daje razumijevanje u vjeri toga kraljevstva

što ga Ti navijesti kao snažnim naletima vjetra.



Kada se pokažeš, kada se prelomiš da se dijeli

Tvoja Krv i Tijelo, duša i božanstvo,

tada malo ih je koji nikad ne bi htjeli

trsiti se ući otvoreno u Tvoje prostranstvo.



Blažen onaj tko Te prima i blaguje nježno

usred puka što Te mirno i u redu čeka,

naša Stijeno, moja vječna čežnjo,

jer sam duša što je nosi ta nebeska rijeka.



Jedino uz Tebe, Bože, može djelovati

duša što u Tvome kraljevstvu uživa:

svako dobro, ljubav, istinu će znati

jer je Sveti Duh Tvoj milošću umiva.



Hvala Tebi što sam problem socijale,

što sam čudna, bolesna i kao stara;

što sam teška svima kao duh potencijale

pa mi puštaju da srce šikare obara



koje divlje zarasle su oko duše sve.

I zidove ruši kao da su od papira

pa ih gradi kao druge spoznaje

od kojih i sama dobiva od mira.



Hvala Tebi što od moga znanja

načiniš mi ludu ljubav sve do neba

pa sam sretna i od bolesna stanja,

pa mi duši drugo više ne treba.



Jesmo li svi tako zaljubljeni ludo,

ili duhovno su lijena srca naša?

Jesmo li svi svjesni da nas nosi čudo

koje logična je, dobra nam i sočna ispaša?



Zaruči nas za sebe do vijeka,

čuvaj nama hljeba, mošta, vina

i sve ono na što ovaj puk tek čeka

dok još prati na Golgotu Sina.



Progovori ovoj pustinji da žarne,

da procvjeta, da na Ljubav odgovori

plodovima sreće, tako stvarne,

da privuče narod koji „Vjerovanje” zbori.



Preobrazi nas na vjerskim visovima,

molimo Te, topla nježnosti od žita

što surađuje sa svojim dragim sinovima,

žarko ljubi onoga tko za razlog nade pita.

29.07.2022. 21:40




Meni, najmanjemu od svih svetih, dana je ova milost: poganima biti blagovjesnikom neistraživog bogatstva Kristova

i osvijetliti rasporedbu otajstva, pred vjekovima skrivena u Bogu, koji sve stvori,

da sada — po Crkvi — Vrhovništvima i Vlastima na nebesima bude obznanjena mnogolika mudrost Božja

zasnovana — po naumu o vjekovima — u Kristu Isusu Gospodinu našemu.

U njemu, s pouzdanjem po vjeri u njega, imamo slobodan pristup.”

Ef 3,8-12









No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts