Monday, July 11, 2022

Molitve u krilu Majke

 


Ime tvoje, Zvijezdo mora,

Čuvarice kršćanskih duša,

zvuči kao bezbroj odgovora

što ih ova zemlja sluša



i bez daha pije i upija.

Nagrada si Boga slavna,

plaća što se oko srca svija;

niti jedna kula nije tebi ravna.



Voditeljica si ljubavnoga spasa

koji jači je od smrti.

Ti povedi kad mi duša stasa

moje stope na vremenskoj crti



pa me nosi u Naručje drago,

sve u kraljevskome plesu

jer si mog života freska, moje vječno blago,

nebeskoj modrini crni uresu.



Procvast će i mogranji, i ruže,

pustinjski će pijesak rascvjetati

samo jednoj kapi tvoje suze;

neću izgorjeti, niti se razvezati,



ti me čuvaš i nada mnom bdiješ.

Svetinjama mojim ti si nektar živi

što ga staro drvo kao soće pije

i mladicama svojim sveđ se divi.



Kraljice i Majko iz Bistrice,

tako daleka si, a bliska si mome bilu

kada mira moga golubice

molitve odnose u tvom krilu.

11.07.2022. 23:42





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts