Friday, July 15, 2022

Molitva za to malo tuge


 

Ponekad protuži moje duše srče,

nekako iz čista mira, slutim.

I u tijelu neke kosti malo krče,

ali sve to skupa baš ne ćutim,



samo znam da k Tebi tuga srlja.

Jer u njoj se moje drvlje nađe,

skupa s Križem koji nebo prlja

slatkom Krvlju za sve moje lađe.



Zalascima vruće kugle patim,

ono, baš od srca, poput ražnja

što se vrti dok je teško pratim

jer se kuha na tom suncu moja pažnja.



Pripeklo je opet, svijete izgubljeni,

takva nam je sudbina u noćima

jer su danju snovi kao produljeni,

a ja radujem se putovanju s moćima.



Radujem se Tijelu što se daje

na Oltaru svjetlom posvećeno

da u mojoj duši život bujan traje,

moja duša, moje srce prosvijetljeno.



Janje ljudi, vjernika i siromaha,

slavna sliko, Ti, božanske snage,

pred Tobom već nema nikakvoga straha,

Kralj si svoje milosrdne duše blage.



Ne molim Te da mi tugu makneš,

još Te bolje vidim u tom plaču.

Mene zovi da me tuga Tvoja takne,

da mi preda molitvu najjaču.

15.07.2022. 17:08

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts