Saturday, July 9, 2022

Križ u vremenu


 

Ponekad se nađem

u velikoj spoznaji

i teško se snađem

jer truba zataji



koja bi morala

najaviti sveč,

pjesmu korala,

presvetu Riječ.



Postanem svjesnija

značaja Tvog,

beskrajno sretnija

od trenutka tog.



Ti si mi tijelo

u kojem Te slavim,

putovanje cijelo

u kojemu starim,



sretna zbog slavlja

nedovršivog,

zbog tajne zdravlja

od Boga živog.



Ti si mi puno više

u klasičnoj mjeri

nego jesenske kiše

u povijesnoj vjeri.



Ti više mi značiš

od jednoga daha,

Ti kroz mene zračiš

kao sunčana zraka.



Ti si tradicija

u najboljem tonu,

za dušu delicija,

uže si zvonu.



I s vremenom postaješ

nekako snažniji

jer uvijek mi ostaješ

Čovjek najvažniji.



Dok vrijeme teče

i prolaze ljeta,

pamtim što reče:

do kraja svijeta.



Volim Te, Gospode Kriste,

ta Tvoja nebeska djela.

Tajne Ti uvijek iste,

a mijenja se zemlja cijela.

09.07.2022. 05:12





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts