Monday, July 4, 2022

Bijeli kamen


 

Nije mi potrebno ničije rame

za plakanje, utjehu, mrtvilo.

Vedra sam kad pamtim one tame,

neprobojne i za najstrašnije brtvilo.



U toj tami duše moje, srca moga

ima samo jedna voda duboka,

ima stanove kod našeg Boga

što je prodao imanje sve do Boka.



I taj Bok i Srce ne bijahu Njegovi

već je ognjenim se plamom pustio

da Ga ruše munje, gromovi i bregovi,

sve dok sebe nije u Grobnicu spustio.



U toj tami po kojoj vrludam

uvijek nađem isti kamen bijeli.

Sjednem i odmaram da manje krivudam

pa mi skupa postanemo znamen cijeli.



Crnilo se vuče oko moga tijela,

voda nije hladna već je pitka, meka.

I taj kamen nije ono što sam htjela,

ali polio me kao Velika rijeka.



Evo ga, naviješta sve po volji Boga

meni samoj te Radosne vijesti

i još puno, i još svašta, i previše toga.

Reći ću ti onog dana kada bi se sresti.



Uskrsnuće Kristovo je bilo, a sve drugo nije,

i u svome uzdizanju rekao je sve,

sve što nismo spoznali od prije,

da ta ljubav duše nosi vječne plodove.

04.07.2022. 14:36





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts