Thursday, July 7, 2022

U srži stvari


 

Tražim tišinu,

mir i opraštanje

ljudima svim.

Spoznaja sinu

da slabo mi maštanje

u stvarima tim.



Grijesi su negdje tu

i nema pravednosti,

a nema ni pomoći neke.

Sama na javi, a i u snu,

uvijek u prednosti

ispred jeke.



Isuse moj,

koliko si samo puta

rastjerao sve,

ne znam ni broj

jer duša luta

pod Tvoje šatore.



Sama, sve ću sama,

uvijek bih zborila,

još kao mladica.

Ni svjetlo, ni tama

nas nije oborila,

a slabašna lađica.



U srži stvari

Milost je Tvoja

od postanka mog.

Neznani dari

nagrada moja

što sprema je Bog.



Inače, bila bih

zaista mrtva,

voštana obličja,

i mozak tih,

al' nikakva žrtva

nikada ničija.



Tako to ide

kad me prozoveš

i odabereš.

Ljudi to ne vide.

Uvijek se odazoveš,

uvijek me pereš.



Slavni, slavni Kriste naš,

gdje nam je kraj

dok zemlja se okreće?

Po moru hodaš

dok me vodiš u raj

i lađe pokrećem.

07.07.2022. 00:00





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts