Monday, July 25, 2022

Slatko breme


 

Protiv sebe ništa nemam

jer su teški grijesi odneseni

i za sasvim novo se opremam

gdje me nose osjećaji zaneseni.



A kada to prije nije bilo

da se ružno s lijepim spaja,

da se meni samo snilo

da mi duša stalno zdvaja.



Odgovore ne znaju ni vjetri,

niti ljudi, niti djeca.

Iz dna duše Krist mi svijetli,

mada zemlja samo jeca.



I s nebesa padnu kapi,

i od rose cvijet se sjaji,

ali voda živa još ne hlapi,

svoj mi život već ne taji.



Zbog Tebe sam, Kriste, sretna

i zbog Tebe tuguje mi duša,

radi povratka Ti sad je sjetna.

Srce moje samo šuti, samo sluša.



Blistava su silna obećanja,

znam da samo Ti ćeš ih ostvariti.

Križ Tvoj ljubim, radosno se klanjam

jer ću život ovaj Tebi već podariti.



Ponijela bih jaram koji nosiš

da zbog tuge ne uvenem

kada zemlju svu pokosiš,

kada Tvojim putevima opet krenem.

25.07.2022. 01:44





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts