Monday, July 4, 2022

Povjetarac u kostima


 

Evo, opet u to rano svitanje se budim

i za disanje se u tom hladu spremam.

Duh mi Sveti ne da da se kudim

jer ja noću takve smetnje nemam



kao što je omarina otežala ljeta.

Tu, pod krovom, duša shvaća

da je strpljivost još jača neg' poeta

što se uvijek zapisivanja prihvaća.



Slušam tuđe recitacije o svemu,

zarobljena tom opsesijom za rimu.

I praznina preda mnom me nalazi u drijemu,

ali sričem stihove i hvalim ovu klimu.



Noć je tako svijetla, svježe je i prohladno;

jedva sam to dočekala uz tek malo sna.

Ništa drugo nije potrebno za srce jadno

što ga opterećuje vrućina moga tavana.



Nemam nadahnuća, samo olakšanje.

Ljudi, kako je to dobro vrijeme

kada duša dobro vidi Božje obećanje,

a ne samo križne pute i na srcu breme.



Kako slatka tama za te moje izmučene oči,

a kroz nju se vidi sve što duša hoće.

Ona u toj kupki Boga žeđa, vjeđe moči,

ganuta do vrha svoje nebeske kakvoće.



Kako li je onom prazno tko ne čuje Krista

i kako su moždane na miru za pozornost.

Kao da mi dodiruje kožu ta Esencija čista

koja žeđa mene, i nudi se kao sveopća udvornost.



Slušam dugačke sve pjesme koje ljubav dočaravaju,

običnu, zemaljsku, s puno psovki i prostota.

Znam za Tebe, Kriste Bože, stvorovi Te očaravaju,

ljubav žive, ali ne znaju za istinu, ljepotu svog života.



Pitaju se o predmetu ljubavi svoje,

misle da je uzrok ljubavi u njima.

A u duši nose stope čežnje Tvoje,

i neće nikada tu ljubav podijeliti svima.


Škrto čuvaju se pa sve rasipno potroše,

uzalud im onaj vršak duše što u njima pati,

zove Tebe, Kriste, od kojega se okrenuše i odoše.

Ponekad se samo pitanje o duši s bolima im vrati.



Kriste, Tajno za te mnoge duše zatvorene,

jedino je malo patnje ono što ih liječi.

Za te duše što su s neba stvorene

patnja mnogima sačuva srž od Božje Riječi



jer ni spoznaja ne dođe s nekim užitkom,

već užitak prati spoznaju Ti, Bože.

I ja čeznem vijekom za tom noći pitkom

dok u srcu izjave se Tvoje množe.



Kada razgovaram s Tobom, mili Kriste,

tek mi tada lahor prodire kroz kosti,

tek u srce dirne, obnavlja mi misli da su čiste.

Tako oduvijek je bilo i bit će do vječnosti.

04.07.2022. 02:28



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts