Tuesday, August 2, 2022

Kraljice anđela


 

Noćas na moj svijetleći se zaslon

slijevaju svi nametnici okoline

što u krošnjama su složili si zaklon

da im noć još jednom sva u miru mine.



I te krošnje, i taj vjetar, pa i maleni leptiri,

svi su oni nesuđeni slavljenici

novog dana što mi na istoku viri,

ali ne dopušta još mi jutrenje u sjenici.



Noć je dobra, mračna, puna hlada,

odmor od sparine, buđenje od Duha

da mi um i srce bistrije se nada,

da se sjećam svoga svagdašnjega Kruha.



I grle se tako noć i moja duša

kao najjača prisutnost Krista.

S anđelima srce pomno sluša,

molitva bez riječi nije kao ništa.


Kažu često noć je prazna, slijepa,

ali njome Kraljica nad anđelima vlada.

Sada jasnije se vidi koliko je lijepa

i kako je ponizna u časti što joj pripada.



Je li lakše usred buke dnevne nešto čuti

što silazi k srcu kao zakoniti duh,

kao uskrsnulo slovo iz te mrtve puti

dok odzvanjaju sve riječi kao zarobljeni sluh?



Zato tiha Gospa s anđelom se dobro čuje,

zato duša ova uvijek spremno ustaje zarana,

makar svake noći dnevni vjetrovi prohuje,

jer osluškuje taj Smisao što se plodi svakog dana.

02.08.2022. 01:49



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts