Saturday, August 20, 2022

Pohod Slave Kristove



Ljubav me Tvoja budi,

osjećaj života blažena

i blagosti, i životne mekoće

tu, u duši što mi rudi,

gdje mi tijelo kao pjena,

a u grudima mi srce od lakoće.



I čežnja se iznova rodi

za nebeskim dobrima,

i zahvalnost moja za Te

jer me u sebi porodi,

jer u Tebi sve se ima,

i minute se ne krate.



Srce samo od sebe govori

da za Tvoju nježnost dobro zna,

za taj Kristov mir i moć.

Duše Sveti, zamirisali su lovori

kad sam Tebe zazvala

da mi Te proslijedi kišna noć.



Ti me cijelu čašću ispunjavaš,

čisto srce stvaraš meni,

milosrđe razlijeva se kao plam

što ga moždanima rasplinjavaš

da u djelima se odmah oplemeni

jer u Tebi život nikad nije sam.



Vječnost pjeva Tebi hvale

i slave Te zvijezde, sva stvorenja,

stvorovi Te svi odreda sada sanjaju.

Vatre bez Tebe se ne zapale,

Ti si slatka tajna Božja proviđenja

u kojem se svi životi rađaju i klanjaju.

20.08.2022. 03:27





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts