Tuesday, August 23, 2022

Napuštena barka


 

Dočekat ću Tvoje ruke

što su mene blagoslivljale

nježnom riječju, krvlju Muke,

i od svijeta me sakrivale.



Znam da to je neminovno,

biti vjernost i pravednost sama

gdje je življe tvrdovrato, nepokorno,

al' ne vlada svijetom tama.



Zato dolaziš mi od tog časa

kad sam Tebe nebu ispratila,

kad još trgala sam zlatna klasa

jer sam vječnost zadobila.



Osjećam Te često tu, u danu,

i u večerima, i u svitanjima,

Kriste koji daješ se za hranu

u tim slijepim skitanjima



kada prepuštam se Tvojoj stazi;

tada sigurna sam kao stijena

po kojoj mi hladna stopa gazi

jer mi dijeliš obilato od svog plijena.



Usmjeravaš moje nesigurne pramce

preko mora nemirna i uzburkana,

zaobilaziš sve brodice i čamce,

što su poput olupine uljuljkana,



čvrsto držiš me i braniš da se ne dam

svojim vilama i raznim varkama.

Samo mi je stalo da Ti dušu predam

što je rasipam po napuštenim barkama.

23.08.2022. 06:06



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts