Sunday, August 28, 2022

Obred poniznosti


 

Kažu, dobro je da su Te ubili,

da su Te malo mučili i krv Ti prolili.

Zlodusi su svijeta svi se sljubili,

dao si se, Bože Oče, da bi svi Te molili.



Žena! Ona žena vodila nas, Majka naša

što tad ponizna je bila poput cvijeta

jer je znala da je stigla opća Pasha,

oprali smo haljine si čitavoga svijeta.



Nije dobra samo Zahvalnica, Tvoje Tijelo i Tvoj Duh,

nije dovoljna za poklon, adoraciju.

Poniznošću dijele sav taj sveti Kruh,

ja Te ljubim kao posinak Ti svaku naciju.



Jer Te slijedim kao Marija,

jer si uzeo me iz tog blata,

jer za mene Tvoja je Kalvarija.

Majka si mi usred zakopana zlata.



Biser si mi što ga meni dade,

oholoj i tako zanesenoj savršenstvom;

uze od me sve što stekoh, rose mlade,

i sada si Baština mi kraljevanja i svećenstvom.



Nisam tako naivna da tjeram imitaciju i glumu,

želim biti u Tebi i kao Ti,

bog u svom životu i u svome umu,

i uz Tvoju volju što je poput vječne Pomoći.



Prašinu si načinio zrakom,

a ja ne znam što sve zborim.

Duhom si me uzvisio mahom,

iz ta Duha, lijepo li je, i Tebi govorim.

28.08.2022. 13:59



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts