Friday, August 12, 2022

Molitva za blagoslov


 

Pozvat će me Marija u svoje krilo

i pod okriljem će svetim Kruha dati

da mi ništa ne bi teško bilo

kada Krist otpočne anđele mi slati.



Pitat ću Ga zar si zvao mene,

moje ruke, usne moje, moje lađe

sada, kad su otkucaji ove duše snene

primakli se kraju od zemaljske građe?



Zar ta duga cesta velikoga svijeta

što me vodila kroz tjesnace i sve širine,

što se uspinjala smjerom duhovnoga leta,

tako brzo, tako konačno se k Tebi vine?



Reći će mi Majka Marija o svemu,

da je putovanje bilo tijesno,

da je život donio mi snažnu tremu,

ali da je okrilje mi njeno sada za me utješno.



Odvjetnice moja kojoj duša se utječe,

prihvati mi slabosti i mane

pa iznesi sve pred Sina da poteče

iz Njegova Srca struja vječne Hrane.

12.08.2022. 23:17



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts