Friday, January 28, 2022

Žar u sjeni



Mudrosti slavna,

kćeri prvenstva,

poniznosti pradavna

i sjaju blaženstva,



ne mogu te zvati,

a darove brojim;

ne mogu znati

i tebe se bojim.



I dostojne misli

darova svetih,

od Riječi svislih,

od Umnosti spetih,



mole se za me

i slične meni,

za prosjake tame,

za žar u sjeni.



Mudrosti lijepa,

ni biseri nisu

nikakva okrjepa

na tvome visu.



Kraljevska hrano,

u kapljici pića

dolaziš rano,

ti, lice svih bića.



Tko te ne primi,

jaka je luda.

Tko tebi prezimi,

ima ga svuda



i veselo hoda,

i vidi Boga

i svjetlo si broda,

putovanja svoga.

28.01.2022. 06:26



Priziv za božanskim nadahnućem

15Zato neka mi dade Bog govoriti kako me svjetova i misliti misli dostojne darova njegovih, jer on je vođa mudrosti i upravlja mudracima.

16U njegovoj smo ruci mi i riječi naše, sa svim našim razborom i umijećem.

Mudr 7,15-16



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts