Tuesday, January 18, 2022

Trenutak istine


 

Ne želim istraživati tuđe živote

pa o duši pjevam i u sebe ponirem,

mada svatko poznaje te jezične divote

kao što su ove što ih prolijem i otirem.



Ostat ću bez razloga svog bijega,

neću znati nadnevke i mjesta,

palit će me unutarnja žega,

a pojava stresa bit će vrlo česta



ako prestanem se izražavati.

I ne želim znati tuđe tajne,

ali srce ih ne prestaje odavati

jer su veličajnoj Istini sve podudarne.



Zaspala bih vrlo brzo ispod breza,

al' mi ne da od Istine Mati.

Nalazim se s one strane oštra reza,

Istina se kompromisom nikad neće zvati.



Grijeh su ljudi, a i ja sam nekad žena

sve dok Sveti Duh me ne probudi

jer je moja unutarnja pjesma osuđena,

mnogo puta pala je u Boga na toj sprudi.



Često varam sebe, Bože moj,

otimam Ti to što moje nije,

što sam bezbroj puta predala na Oltar Tvoj

pa Ti uzela na kratko ispočetka da me grije.



Slabosti su ljudske tako bijedne

i bez prava izgovora uslijed propadanja.

Samo u Tebi su, Kriste, vrijedne

kao uzrok Tvoga opravdanja



kojim Ti opraštaš grijehe, radi vječnosti

za koju se nalazim u tom vremenitome grču.

Ti ćeš vidati mi rane s puno nježnosti,

Ti ćeš čuvati mi dušu u svom milosrdnom Srcu.

18.01.2022. 18:04



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts