Wednesday, January 5, 2022

Svećenik svijeta



Suprotno od zvijezde što nas prati

okreću se moje neranjene stope

da mi novo jutro ljubav moju vrati,

da se srce ovo i duh laki riječima natope



koje izviru iz mudrosti i jednostavnosti

velikoga milosrđa prema nama.

Mnoge tu se nađu podudarnosti

i ja znam da nikad nisam sama.



Gradom Emausom prolazi divota

koju svjetlila iz neba prosipaju.

Kruh se lomi vidljiva života

da i ranjenici ljubav opipaju.



Još od onog dana neznatnoga

iz kojega nazaretsko Dobro proizlazi

pratim put od Svećenika, Boga

dok naš Kralj mi u susret dolazi



koji Mučenikom postao je od početka.

Smirna, gorka trava, mirišljavo pomazanje,

lijek je smrtni radi svetkovanja rijetka

još od časa kad se dogodilo prikazanje.



I za Kralja zlato moći, slave i punine

djelovat će kao obilata, dobra mjera

spasenja od Boga iz visine

svakome tko spozna što je vjera.



Sve što rekao je, sva su istinita obećanja.

To je dragocjeni Prorok moj i naš je spas.

Svi krajevi svijeta vidjet će Ga onog dana

kad okrene te idole i kumire, sve u korist nas.

05.01.2022. 00:49 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts