Sunday, January 30, 2022

Koracima Duha




Puštam, Kriste, da me potičeš,

da me vučeš i privlačiš.

Kroz mene mi želja protiče

da me čvrsto držiš, za sebe zakvačiš



jer ja nisam toliko u Tvome Duhu

koliko u srcu mome prebivaš oduvijek.

Predajem se i u srcu, a i umu, i u sluhu

što ga dobih i od Oca, i od Majke kao lijek.



Ti si moja Ljubav i moj Zaručnik,

dovoljno Ti bilo jedno zrno, moja vjera

za koju Ti riječ mi najbolji je naučnik.

Odanost je moja da u Tebe smjera.



Ti ćeš me izvući kao što to običavaš

u toj svagdašnjici moje večeri

kada pjevam ili molim ono čime poučavaš

ovo srce i taj um što su urezani teseri.



Odanošću se opskrbim, ona mi je probojna,

da u biti Tvoga srca sebe nađem

i da spoznam svoja putovanja brojna

za koja mi Ti načiniš i istesaš lađe.



A kada mi odgovaraš i kada mi savjetuješ,

osjećam se jedinom i najboljom na svijetu.

Pokraj svih tih svetih duša Ti i mene čuješ,

a primao me ne bi da ja nemam potku svetu.



Krunica je pokraj mene i na dlanovima mojim,

kamenčići se vrte oko križića od olova.

Majčina je sličica u njedrima Tvojim,

a ja upletena oko posloženih svih nebeskih stolova.

29.01.2022. 20:06





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts