Monday, January 31, 2022

Uska vrata raja

 


Drugačija za planirani bijeg

na pašnjake od slavna Iskona,

ostavljam svoj poderani stijeg

ludim djevicama Eshatona



što su načinile lijepe oprave

kao da je svaka osobno Madona;

sigurne u svoje duše prave,

nikad ne silaze sa svog slavnog trona.



Spasiti je meni ovu dušu,

hraniti je milosrđem i askezom

što uhvati mene i za gušu,

zarobi me, zapetlja me svojim vezom.



Nije da za spasenje se bojim,

strah me Boga pokornoga,

stid me da u dronjcima me mojim

On dočeka gore i od magareta svoga



pa da pripravljene haljine od pređa,

što na mene čekaju u raju,

postavi na moja nepokretna leđa

što se nisu dala u zemaljskom kraju.



Hoću biti zrela sjemenka za plod,

želim odletjeti kao leptir laki

jer bi moje ropstvo donosilo vječan rod,

jer bi moja duša, koja pozna lanac svaki,



ljubavlju se istakla pred apostolskim vijećem,

mada nitko ne bi vjerovao to.

Ne laskaju oni što ih tu susrećem,

meni prilazi i laska samo zlo.



Aleluja, velim, u slobodu želim doći.

Neću je zaslužiti, ali ću je izmoliti

od svog Oca koji veliki je vlasnik moći.

Neću stati, nikada se neću izmoriti.

21.01.2022. 15:41



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts