Friday, January 21, 2022

Bogatašica


 

Jesi li me izabrao da Ti slavu dajem,

da Ti se približim samo iz daleka,

da se divim uslišanju, da se jako kajem,

da me neodoljivo privlači krsna rijeka?



Jesi li me zvao radi nebeskoga Oca,

kraljevstva u koje ne stižu mudraci,

samo zato da otkrivam poruke iz boca,

da me ovaj svijet od sebe potpuno odbaci?



Ili si mi se objavio i poslao u dvore

da Te čekam, da Te tražim, da pogriješim

u nestrpljivosti od koje mi stope gore,

u toj želji da se svih nemira riješim?



Jesi li me predvidio za rođenje,

jedan jedini što konačno dočeka

moje spore misli, mlako htijenje,

da mi kazuješ da duša Ti je meka?



Ili da se sa mnom ujediniš,

da prihvatim ja u Tebi biti

zbog života što ga rado činiš,

da me vežu s Tobom sve mi niti



pa da i ja Tebe zovem u svoj dom,

da Te puno puta nešto i zamolim,

da me ne zahvati taj zemaljski slom,

da Te beskrajno i vječno ja zavolim?



Odgovorio si molbama mog srca,

spasio me bezbroj puta, o Tebi ovisim,

mada grijehu dopuštam do srča;

kajanjem se krasim, dobrima najvišim.

21.01.2022. 01:07





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts