Monday, January 31, 2022

Nagrada


 

Svime što u Tebi dobro pronalazim

i što iziđe iz srca moga sjetna,

nadogradnju Tvoju, Bože, snažim

jer Ti meni hoćeš da sam sretna



da bi mogao me načiniti bližom.

Mnoga si vremena ostavio za me

da se mijenjam savršenim nizom

i da se primaknem iz te crne tame



k milosrđu Tvome što me jedva čeka

i za sveti mi boljitak radi.

Tvoja je ustrajnost kao bistra rijeka

koja umiva mi srce da ga obilno nagradi.



Što se više trzam da bih proplivala,

to mi kušnje sve finije šalje

preko svojih struja i nemirnih vala

da do ušća stignem i još dalje,



u to preduboko more izobilja Duha.

Dovoljno je da pretrpim puno manje

nego što je Tebi, Kriste, bila Muka,

da u kušnjama ja zadobijem znanje



što me diže visom poput orlovih mi krila.

Kako divni su vidici, krasni!

Kao da sam Tebe, Uskrsnuće zagrlila,

život moj i moje srce tako su mi časni!



Tko Te ne bi primio u odaje proste

kad mu Tvoja ljubav pokuca na vrata!

I tko ne bi zvao ptice da se goste

i sve siromahe što im takva sreća nepoznata?

31.01.2022. 06:59

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts