Thursday, September 10, 2015

Zahvalnica

Božanstvene ode i pjesme, i  pastorale
pjevat ću Tebi, Gospodine dovijeka.
Iste one usne što su grubošću razarale
sada će psalme nabrajati pravorijeka.

Sve što si mi do sada i poslije oprostio
pretvorit će se u psalme zahvalnosti,
blagoslivljat ću koga si meni ugostio
i neću se pokolebati u ustrajnosti,

svima ću reći da ih Ti blagoslivljaš,
da ih čuvaš i da si veoma milostiv,
da ih pogledom svojim sve pokrivaš,
da donosiš mir s kojim rat je premostiv.

Budućnost je moja u Tvojoj slavi,
moj raj si Ti i Tvoja velikodušnost,
pouzdanje Tvoje u ovaj brod me plavi;
Ti si mi otkrio skromnu poslušnost.

Rodi me, Gospodine, na vratima Siona
i učini stanovnikom svojega Duha;
primi zahvalnice moje kao trku šampiona,
primi me kao roditeljicu blagdanskog kruha.
10.09.2015. 05:43


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts