Tuesday, September 15, 2015

Milosrđe Tvoje tražim

Vješto život moj je bio spašen
kad sam Tebi, Bože povjerovala;
kao da je požar veliki ugašen
kad sam uslišanje Tvoje sljedovala.

Mnoge dane Ti si moje popravio,
mnoge nove si mi dao
jer si bezumnika otpravio
koji mi je dušu krao.

Volja Tvoja milosrdna mora biti
makar nepravedno sve se čini
jer svejedno moram suze liti,
ali ipak Ti si jedan jedini

koji veća zla spriječava
od sveg onog što se javlja,
čija ljubav ne jenjava
radi koje život se obnavlja

usred ove suzne sve doline
gdje nas ima zakinutih,
gdje nam nema zavjetrine,
gdje su jasniji nam Tvoji puti.

Tužno sada pjevaju mi šume,
tužno groblja tajne svoje čuvaju,
a duše se pred svijetom sve dvoume
jer za Tvoju blagost mnogi ne znaju.

U meni ostvaruješ svu pravednost,
ali narod moli Te za svakoga
da mu dadneš onu pravu vrijednost
i da čuje, vidi Stvoritelja svoga.
15.09.2015. 05:02





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts