Sunday, September 6, 2015

Hridina


Zidovi su se moji slobodni sada spojili,
jedan zid veliki nastade od svega,
a ja sam negdje izvan, s druge strane.
Zašto su me anđeli od mene same odvojili
kad znam da mi je potrebna njega,
kad mi je ovo Nebo tako produžilo dane

u kojima sam tako usamljena i nemoćna,
a stihovi bijahu jedino mi društvo.
Zar ne moram više niti stvarati?
Čemu onda služi ova moja livada noćna?
Zar više nije dovoljno opće odsustvo
i što još u životu moram rasparati?

Sve veze su nestale, sada imam vremena
i malo sam sakupila nove snage.
Sada sam pripravna na svome raditi.
Sada, kad sam gore, ne nalazim ni sjemena,
one silne vode i kamenjare drage
i ne znam što je to što moram posaditi.

I kako sam se našla izvan svojih zidina?
Kamo me odveo let u smjeru slobodnih predjela?
Zašto sam tako bezobzirno sve ostavila?
Preda mnom je Nebo i neka nova hridina.
Eto što se događa kada pjesnikinja pretjera,
ostaje sama, a zbog samoće je ozdravila.

Hvala Ti, Bože na tome Nebu što me grli,
hvala Ti za tu hridinu kojoj ne vidim puteljka.
Jeza mi prolazi od neumoljive slutnje,
a već duša mi prema uskom ponoru hrli
gdje se pojavila na vidiku mi neka peteljka.
Mora se dalje, sve je bolje od ove šutnje.
06.09.2015. 05:52


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts