Thursday, September 24, 2015

Svijeća

Miriši kiša kao jednom davno
kada me je jutro dočekalo
sa svijećom zamalo izgorenom.
Tada je nastalo stihovlje slavno,
tada mi je bilo jako stalo
da ne klonem dušom izmorenom.

A još jednom prije nije se ni imalo
za svijeće, a ni za elektriku
kada je duša život tek počela.
Tada već okno se moje injalo
i svijeća podložna mome kriku
tiho zgasla je pokraj moga čela.

Miriši kiša, svijeća mi upaljena
za sve kiše i inje života moga,
malo ognjište u naletu vjetra.
Stigla je zima iz kraja udaljena
kao rosa moga duha romantičnoga,
kao moja bogata i jedina žetva.

I tako rado je palim i promatram,
i tako često kroz nju doznajem
sve što je potrebno kao spas.
Dan je, a ja svijeću razmatram
jer je mračno i kišu spoznajem,
a svijeća je kao savršen zreo klas.

Miriši kiša, ali još neće pasti,
to je ono što sigurno znam.
Negdje pada blizu pokraj mene.
Plamen će moje svijeće još rasti
jer oganj taj nije sasvim sam,
sigurna sam zbog svake te uspomene,

mogu čak i predvidjeti što će biti:
vjetar je ovdje prilično jak,
a miris je kiše još intenzivniji;
na oknu mi kiša neće zaromoriti
makar je gore veliki sivi oblak;
plamen svijeće je sada masivniji

i zrak je ovdje prilično lak
dok moja duša treperi i slova njiše
kroz prostor širok i dobro istražen
u kojemu osjećam svjetlo i mrak.
Zbog svježine se i širi taj miris kiše,
u treperenju svijeće dobro izražen.

Već zrelo je ipak ovo tmurno svjetlo,
vrijeme je za ustajanje i odlazak u grad,
gasim privremenu plamen svijeće.
Miriši kiša, izlazim u to jutro sveto
udahnuti i osjetiti kao moj vrabac mlad
kako se miris kiše po gradu kreće.
24.09.2015. 08:11


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts