Thursday, September 17, 2015

Melem časti

Prestat ću se baviti svim kletvama
koje bijahu mi trnje na sred puta,
ne dadoše niti jedna blagoslova.
Sada, kad sam ravnopravna letvama
što ih nose smrtnici, križ je to od pluta
dati častan stih i obilata nježna slova.

Sada, kad me grubi dani napustiše
i sve uspomene dobile su svježu zamjenu,
ja se sjećam svih tih tvojih blaga.
Koliko puta samo suze mi obriše
kad me nađe prokletu i usamljenu
pa ja vidjeh da ti mogu biti draga;

koliko puta ti si mene blagoslovio,
časnom si mi molitvom zaiskao
Boga našeg pa me nježno On dozivaše;
ožiljke sve stare meni ti si povio
iz kojih je stari tračak boli ispao
od svih grubih riječi koje mi isplivaše

jer sam bila sva opsjednuta, izbačena
kao janje puno mana napolje od ognjišta.
Uresio si mene svojim safirima i opalima
kao da sam jedina ti, a ne izopačena
te od one moje bruke ne ostade više ništa.
Sada samo moram isto dati ostalima,

samo moram reći da si ti mene uzvisio,
da si dao meni urešenoj kraljevati
svojim carstvom blagosti i sve ljepote;
da je radi takva milosrđa Bog naš visio
i da život ovaj može se zalijevati
ovim srebrom što me od prokletstva ote.
17.09.2015. 09:29


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts