Monday, September 21, 2015

Sjećanje na budućnost


Iako te znam, moram te spoznati;
moram te pratiti čak i na rastanku,
moram još puno učiti od nas.
Iako odlazim, moram pred tebe stati;
pokazati i tebi onu nit pretanku
koja mi u jednom trenu ponudi spas,

koju čvrsto svojim umom obuhvatim.
Dobro je uočavam na sunčevim zrakama
i dobro me trese posred grudi.
Nije mi stalo da ti se uništena vratim,
niti da ti predam u razrezanim trakama
jedinu tamnu nit na ovoj sprudi.

Udaljenost naša povećava mi blizine
u kojima sam te oduvijek nalazila.
U tebi sam naučila izići na svjetlost
i što je ona veća, to mi jače sunce sine
na kojemu sam se nama naobrazila.
Ti me rodi u posinstvu kao svetost,

kako bih te mogla ikad zanemariti
ili na tebe ne pomisliti u samoći
kad mi Bog te dade kao jedinoga?
Što god činim, moram ti zahvaliti
jer još uvijek iz početka moram proći
svaki dan svoj put do našeg Boga

po kojemu imam tebe i posinstvo.
Kada molim za sve narode i svete,
tebi dajem pažnju posebnu i čilu.
Bez toga ne postoji jedinstvo,
a uz tebe čak i razne ptice slete
na zazive mi i molitvu milu.

Svake večeri iznova se približavam,
svakim zazivom načinim jedan bliži korak,
propadam u sebe kao da me ima svuda
pa se namjerno još više unižavam
do tvog uma koji nekako je tih i olak
i gotovo mi nikad više misao ne zavrluda.

Godine su prošle, a ja hodim istim putom,
kročim smjerno, tvrdoglavo idem
preko svake nevjerice, ona me i vodi.
Tiho dišem, molim u svom stavu krutom
kada do dna srca svoga siđem
sve dok ne stignem do tebe u slobodi.
21.09.2015.  08:19


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts