Sunday, May 26, 2024

Strujanje

 



Moje srce i ja polazimo

razmijeniti riječi uma,

među sobom prolazimo

put od drveća do šuma.


Moja duša sa sobom zbori

u dijalogu osjećaja

gdje ljubav progovori

što ne krije sjaja.


Ta persona sam prema

svemu i svima

dok mir lako drijema

gdje Duha ima.


Sveti Duše, ljubav si ti,

Bog moj u meni,

jedan u svjetlosti,

a ja u sjeni.


Apsolutni u odnosu,

božanska relacija,

prvi u oprostu

za mnoštvo nacija.


Gledamo se, riječi putuju,

umom i srcem

s Kristom se združuju,

hranjivim srčem.


Ti si mi korijenje

osobnosti i postojanja,

u tebi sam stijenje

bez ikakva odstojanja.


I još mi silaziš

na dlan za jelo,

nježno mi prilaziš,

ti, vječno tijelo.


I u tebi smo jedno,

s tobom u nama,

još kao Drvo vrijedno

s gustim šumama.


U krugu života

samo se predaje

ljudska divota

što Drvo je daje,


tvoj križ što struji

našim identitetom,

u svijetu što bruji

slabim realitetom.

26.05.2024. 10:17





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts