Friday, May 3, 2024

Stvaralačko voće

 



Duboko te ljubim, zlato moje,

jer si ti moj put do Boga,

uzak prolaz, rajska staza

kojom kročimo i zajedno mi dvoje.

Što da spriječi? Nema toga

jer u pustoši smo mi oaza.


Duša rastapa se kao med

u tom isprepletenome spoju

što se gusto drži i priljubi

i što ima sladak redoslijed;

predaješ mi Bogu dušu svoju,

a moj duh se u Bogu izgubi.


Suzne su nam slijepe vjeđe,

srca cure na sve strane

jer Bog naš to zapovijeda.

U tome jedinstvu nema međe,

zajednička jutra, večeri i dane

stvara Bog nam koji pripovijeda


jer u nama Isus stalno živi

dok mi koračamo ili ubiremo

što nam nose stvaralački dani;

našoj predanosti Bog se divi

jer u nebo pogled upiremo

dok nas Isus napaja i hrani.

03.05.2024. 00:44




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts