Monday, May 13, 2024

Sjaj ljubavi

 


Sjaj u njezinim očima,

kamo je nestao?

Ozareno lice počiva,

dio života je prestao.


Ni sreće nema, ni osmijeha

kao da se nešto ugasilo,

a nije zbog kakva grijeha.

Što bi je spasilo?


Kako dobro to može biti,

sivilo osta bez svjetla?

Kako to bi se moglo ostaviti

prilikom promjene vjetra?


Čuvat ću te, sjaju sreće,

jer si mi život, voda moja.

I kada ovaj vjetar okreće,

ne miri se duša moja,


odbija ponude sve,

promjene zaboravlja

jer grli sjećanje

što se ne ostavlja.


Ono s vremenom jača,

kao dobro vino postaje

s plodom smijeha i plača;

sa Svetim Duhom ostaje.


I tamo ga posvuda prati

kamo odlazi da me odvede

i da se uvijek vrati,

moje srce da opet zavede.

13.05.2024. 07:32

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts